Babysalmesang

Vi starter nyt hold onsdag den 10. januar 2024, kl. 10.00 i Høje Kolstrup Kirke

Alle fra højgravid til ca. 10 måneder, med forældre eller bedsteforældre, kan være med til Babysalmesang.

Onsdage klokken 10.00  i Høje Kolstrup kirke, med efterfølgende kaffebord.

Medbring gerne frokost til barnet.

Tilmeld dig  her

Der kan max. være 12 - 14 mødre/fædre pr. hold.

Babysalmesang kræver ikke et stort kendskab til kirken, og du behøver ikke være et musikalsk geni for at deltage. Alle kan være med!

Jeg sørger for, at I oplever hele kirkerummet og den danske salmeskat med alle sanser.

Bagefter er der kaffe/te, brød og hyggeligt samvær..

Babysalmesang stimulerer barnets musikalske og sansemotoriske udvikling.

En baby forstår ikke salmerne, men babyen kan sanse stemningen og atmosfæren, og tekst og melodi kan lagre sig i barnets underbevidsthed.

Babysalmesang giver desuden en mulighed for at opleve kirkerummet og nyde salmerne på en uformel måde.

Derudover giver babysalmesang dig inspiration til at synge og bevæge dig med din baby derhjemme.

Mange oplever at deres barn falder til ro i kirken, hvor de til hverdag ellers har været urolige.

Husk, at din stemme er din babys yndlingsstemme.

Bagefter er der kaffe/te, brød og hyggeligt samvær.

Jeg glæder mig til at se jer.

Hanne

Hjertelig velkommen til Babysalmesang i Høje Kolstrup kirke.

Næste hold bliver:

Onsdag den 3. april 2024 i Sct. Nicolai Kirke: Tilmeld dig her